Contact

U bent van harte welkom in ons kantoor aan de Dorpsweg 2 in IJsselmuiden. We vinden het belangrijk u respectvol, gastvrij en veilig te ontvangen. Daarom brengen we het volgende graag onder uw aandacht.

Melden

Bij binnenkomst kunt u zich melden bij de balie. De baliemedewerker geeft u de gewenste informatie of verwijst u door naar een collega.

Afspraken

Het is wenselijk dat u een afspraak maakt als u een medewerker wilt spreken. Bezoekt u ons zonder afspraak, dan is het mogelijk dat de betreffende medewerker niet beschikbaar is op dat moment.

Gedragscode

Bij ons gelden de volgende regels:
• onze norm is dat wij geen zaken toestaan die bij wet verboden zijn;
• bewaar de orde. Schelden, dreigen, discriminerende taal en luidruchtig gedrag wordt niet geaccepteerd;
• stel onze medewerkers in staat hun werkzaamheden te verrichten;
• volg de aanwijzingen van de medewerker(s) op.

Ten slotte

Beter Wonen is niet verantwoordelijk voor verlies, schade en/of diefstal van uw eigendommen. Wij kunnen hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Dien uw vraag of reparatieverzoek in

Stel uw vraag of dien een reparatieverzoek in via onderstaand contactformulier. U ontvangt binnen 2 werkdagen een antwoord van ons.








Uw persoonsgegevens gebruiken wij alleen voor het gevraagde contact. Lees de privacyverklaring voor meer informatie.