Mijn Beter Wonen

Vanaf 2017 hebben wij een huurdersportaal, Mijn Beter Wonen, waarop huurders zich kunnen registreren. Via dit portaal kunnen huurders hun persoonlijke gegevens benaderen. Ook kunnen zij hier contractgegevens, openstaande huur en vorderingen raadplegen. Om het huurdersportaal te openen, klikt u op deze website op de knop Mijn Beter Wonen. U vindt de knop rechtsboven.

Registreren

Om in te loggen op Mijn Beter Wonen moeten huurders zich registreren. Dit werkt als volgt:

  • Ga naar www.bwij.nl.
  • Klik rechtsboven in de balk op Mijn Beter Wonen.
  • Vul uw emailadres in.
  • Voer een zelfgekozen wachtwoord in (minimaal 6 en maximaal 12 tekens, minimaal 1 hoofdletter en 1 cijfer).
  • Vul nogmaals het zelf gekozen wachtwoord in.
  • Vul hierna het persoonlijke klantnummer in. Huurders hebben dit nummer per post ontvangen.
  • Vul de geboortedatum van de hoofdhuurder in.

Nadat alle gegevens ingevoerd zijn, kan de huurder zich registreren door op de knop registreren te klikken.

Wijzigen of aanvullen persoonlijke gegevens

Bij de eerste aanmelding krijgen huurders de mogelijkheid hun persoonlijke gegevens te controleren en eventueel te wijzigen of aan te vullen. Nadat de persoonlijke gegevens gecontroleerd en/of gewijzigd zijn, moet de knop aanmelden aangeklikt worden. Vanaf dat moment kunnen huurders u hun gegevens bekijken via het huurdersportaal.

Bevestiging

Ter bevestiging van de aanmelding, ontvangt de huurder een e-mail met daarin de persoonlijk gegevens.

Vragen

Bij vragen over Mijn Beter Wonen, inloggen of een wachtwoord, kunnen huurders contact met ons opnemen. Dit kan via een e-mail naar info@bwij.nl. Bellen mag natuurlijk ook. We zijn bereikbaar via telefoonnummer 038-332 33 99.